Kötött babatakaró kétoldalas minta, leírással - baby blanket double side, with pattern

Amikor ezt a mintát a népszerű közösségi oldalon megtaláltam, csak megtetszett, nem tudtam, hogy mikor lesz rá szükségem. Most megmutatom nektek, nehogy elvesszen :) !

Megjegyzések

  1. Szia. Nagyon tetszik a takaró.

    A mindkét oldalon sima kötést hogy készíted (X el jelölted)?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Örülök, hogy idetaláltál :)
      A mindkét oldalon sima, az a lusta kötés.
      Jó munkát! Ha kérdésed van, szívesen segítek, ha sikerült, oszd meg velünk :)
      Marionn

      Törlés
    2. Köszönöm a segítséget :)

      Nagyon tetszik az oldalad. Már körbe néztem és több minden felkeltette az érdeklődésemet.

      Tarance

      Törlés
  2. Szia!Leírnád,hogy milyen vastagságú fonalat és tűt használtal!Nagyon tetszik a takaró,de nagyon régen kötöttem már és azt sem tudom hol kezdjem! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia! a sima es a hatoldalan forditott szemet hogy kotod?

    VálaszTörlés
  4. Az a helyzet, hogy először én is felkaptam a fejemet, tessék? Pedig 60 éve kötök😁
    Rossz a fogalmazás csupán. Ami elől sima, azt hátulról fordítottan kötjük, ez = SIMA KÖTÉS.
    Mert ha minden irányból simán kötünk, az meg a LUSTA kötés

    VálaszTörlés
  5. Szia! Mekkora a mérete és mennyi fonal kell hozzá?

    VálaszTörlés
  6. Szia! Anna vagyok. Szeretném megtudni mekkora a takaró mérete, és mennyi pamutra van hozzá szükség.
    Előre is köszönöm a választ : Anna

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések