Toy Story szereplő - Jessy jelmez készítése farsangra


Idén is elérkezett a farsangi szezon.
Szeretve imádott csemetéim természetesen most is feladták a leckét: Toy Story szereplők szeretnének lenni a farsangon.
Elsőszülöttem Jessy,

Felirat hozzáadása
egyszem fiam Woody,

a picu nőgyerek pedig űrlény a pizza planétából...

Szerencsére a sulis farsang két héttel hamarabb van, mint az ovis, úgyhogy van némi időm a második kettőre, (különösen a kis zöld idegen okoz fejtörést :D) , de most a Jessy jelmezt megmutatom.

Bárki könnyedén elkészítheti, ha van türelme, és egy kis kézügyessége, fantáziája.

Lássuk akkor, kell egy ingecske sárga és rolytos mandzsettával, és a mell részén rátéttel, (rajzolt) sujtással:
Gyakorlatilag varrtam egy inget, amihez előre elkészített (Burdából vett) szabásmintát használtam.

Masni a hajba:

Szegett vászon, de készen is vehető.
Nadrág bocibőr rátéttel,

Nadrágot varrtam farmer anyagból, a bocibőr mintás anyaggal szerencsém volt, mert találtam, megvettem, de először azt is szinezésel akartam megoldani.

Cowboy-os övcsat (itt textilbőr, saját himzéssel):

Jellegzetes kalap szalaggal, szélén körül hímezve (karton):

És kész!
Ami alól felmentést kaptam: fém gombok (elfelejtettem), barna hegyes orrú cipő, vörös haj..., fekete zsinór a szár körvonalán és zsebek, slicc a nacin. Akinek van kedve, ideje, ezeket  is ráteheti!

Jó szórakozást!
--------------------
http://www.marionn.meska.hu/

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések