Szülinapi meglepi - Március elsejére új baba készült :)

Ezt a babát egy tündéri szöszi kislánynak készítettük ketten az én tündéri kisügyes lányommal. Magam is elcsodálkozom, hogy mostmár IGAZI segítség nekem. Ügyesen megtömte a baba tagjait, segített a haját horgolni - szóval ezúton is KÖSZÖNÖM :) Nem lettem volna kész időre egyedül, az biztos!
Szóval, íme a legújabb waldorf baba:
Mi "Rékáé"-nak neveztük, míg itt volt, most még nem tudom mi lett a neve -
Így készült:
Először elékészítettem a fejet és a karokat.
Itt már a fej kitömve, megkötözve, orra megvarrva, és az egész bevonva látható, - és a karok:


Aztán összevarrtam ezt a  két darabot:

Majd a test következik.
A test darabjait és a fejecske külsejét is dupla pamutból szabtam ki, mert így tartósabb - és sokkal jobban is néz ki!
 A lábacskákat kitömve varrom be:


Így néz ki  a test összeállítva.


Megvarrtam a szemeket és  a szájat:


A haj horgolása a paróka-sapkával kezdődik:

Ilyen lett Ő Szőkesége:

A cofi hátulról:
(Aki akarja, sűrűbb parókát is készíthet, hogy a  "fejbőr" ne látszódjon ki.)

És kész, felöltöztünk :)
http://www.marionn.meska.hu/

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések