Gobelin varrása - iskola

Hogyan kell gobelint - goblent varrni?
Ez most nálam a nagy kérdés, ugyanis nagyon olcsón -pontosabban elérhető áron -  sikerült a Vaterán alaphoz, és fonalhoz jutnom.
Régi vágyam teljesülhetne, ha sikerülne, miszerint képet készítek a falra!
Festeni ugyan én nem tudok, a háztartásomban élő ügyeskezűt semmilyen fondorlattal sem tudtam eddig erre rávenni, mármint a kép festésre, vagy rajzolásra - pedig tudna!!!!  - hát magam próbálkozom.
De hogyan kell ezt ölteni?
Szakirodalmat találtam ITT, és ITT.
Eszerint valahogy így kell csinálni:

vagy így:

vagy így:

Kreatívok, figyelem! Aki tapasztalt, gyakorlott kézimunkázó, gobelin varró, segítsen nekem, kérem! :) Bármilyen jótanácsot szeretettel fogadok.

2011. szeptember
Itt járok:
Ez kb. 3-4 esős nap termése, azóta nem érek rá ránézni.

Ha kész vagyok, megosztom veletek!

Megjegyzések

  1. Szia Marionn!
    Mostantól figyelem a munkáidat.Ha időd és kedved van látogass meg te is engem!Én is gobelinezek.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések