Zoknibohóc hadsereg leírással! Így készült...

Ezt a  sereg zoknibohócot óvónéniknek készítettem repiajándék gyanánt.
Nagyon kedves elfoglaltság volt, sokat fotóztam munka közben - ezt most meg is osztom  veletek.


Akinek kedve van, meg is próbálhatja, sikerül-e neki egyedi zoknikaraktert készíteni.
Fogadjátok szeretettel!



 Fogjuk a zoknijainkat, és nyisszantsuk szét őket!

Készítsünk minden leendő darabhoz fejecskét, és egy pár tappancsocskát!

Így ni! Ez lesz a csapat...


Készítek hozzájuk illő hajpompomokat is.


Minden pocakot kitömök, bevarrom a nadrágzsebbe dugott kezeket, és a lábakat.


Összeállításhoz ragadhaunk tűt-cérnát is, vagy ragasztópisztolyt is. Én idő hiányában az utóbbi mellett döntöttem.

 Az arcokat műanyag textilfestékkel rajzoltam rájuk. Ez a fajta festék matrica-szerű anyaggá szárad.
Aki ügyes, és ráér, hímezheti is a szemeket.
A piros bohóc krumpli-orr egy-egy rájuk varrt gyöngyszem.

Hajrá fiúk-lányok! Zoknibabát mindenkinek! :):)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések