Ferdepánt készítése


Az ovizsákokhoz rengeteg ferde-pántot elhasználtam. Ráadásul kényes ízlésemnek sem felelt meg akármilyen. 
Kénytelen voltam házilag elkészíteni, ami lényegesen lecsökkenti a költségeket, megnöveli a munkaidőt, de kétségtelen, hogy EGYEDI!
Én ugyan magam találtam rá az elkészítés módjára, sokat kísérleteztem, hogyan lehetne könnyebb, és gyorsabb, de végül éppen így csinálom én is, mint alább látható:

Elkészítés lépései a következők:
1.) tervezzük meg, milyet szeretnénk, vegyünk hozzá (vagy vegyük elő az) anyagot.
------------------------------
ferdepant
Ferdepántra nagyon sokszor szükségünk van, érdemes tehát megtanulni az elkészítését, hisz nem mindig találni a boltokban éppen megfelelőt. A lentebb leírt módszerrel hosszú ferdepántokat lehet készíteni.

ferdepant-abrak
Ezek az ábrák is mutatják az elkészítés menetát, de én is megcsináltam és végig fotóztam a folyamatot amit most meg mutatok nektek a következő képekkel.
kettevagjuk-miniElőször is ki kell szabnunk egy nagy négyzetet, amit az átlója mentén ketté vágunk 
osszevarrjuk-mini
aztán egymásra fektetjük a képen látható módon és össze varrjuk 
csikozzuk-mini
kivasaljuk, majd becsíkozzuk olyan sűrlyen amilyen széles ferdepántokat szeretnénk majd vágni
megint-varrjuk-mini
a két szabad végét is összevarrjuk, de egy csíknyit eltolva
 ferdepantot-vagunk-mini
végül az egyik szélétől indulva levágjuk a szép hosszú ferdepántunkat.
Remélem elég világosan sikerült leírni, be vallom őszintén én nagyon sokat kinlódtam amig megértettem a menetetet és végül sikerült. Ha esetleg valami nem világos kérlek írjatok. Ha valakinek van jobb ötlete a ferdepánt készítésre kérem ossza meg velünk.

--------------------------



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések