Kedvenc koviubi receptem

Mi nagyon szeretjük ezt a finomságot, még a legkisebbek is szívesen fogyasztják.
Arra gondoltam, még készítek egy kovászos uborkát az idén, hátha lesz annyi napsütés, hogy fini legyen... Aztán kenyér ki, ubi be a hűtőbe, és még hetekig élvezhetjük a nyár ízeit.
Ha más is szereti, próbálja csak ki! Gyerekjáték az egész.
Szóval  íme a recept, ahogy én készítem:
-------------------------------------------------
A kovászolni való ubit jól megmosom, 1-1 bevágást készítek a végein.
Az előkészített üveg aljába beteszek egy csomag kaprot. Ráteszem lazán az ubikat, (egy 5 literes üvegnyit) egy  marék sóval, és 2 gerezd fokhagymával ízesítem.
Felöntöm vízzel.
A tetejére egy kenyérvéget teszek, és szívószállal leszorítom.
Ruhával lekötöm.
Ha a vize zavarossá válik, elkészült.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések